Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Anna - 5 juli 2009 19:10

Okej, dags för en uppdatering. Min semester har börjat. Idag var jag på Hantverksmässa på Backamo, där jag köpte denna fina orkideén, som är gjord av brödsmulor och handkräm tydligen... Jättefin, men jag ids inte ta av plasten för att ta kortet, skall ge bort den nämligen.

(bild 2) Min bror med familj har åkt till Brasilien, och jag är hästvakt i två veckor drygt. Inte så betungande precis, förutom att jag skall hålla extra koll på den ena hästen som haft fång, och som därför har en speciell grimma på sig så att han inte kan äta obehindrat. Idag fick han smaka på friheten ett par timmar, men protesterade inte nämnvärt när grimman skulle på igen. Den som vet nåt om hästar mumlar säkert för sig själv att detta är en ponny, ingen häst. Jag vet inte mycket om hästar, det var första gången för mig idag att ta av och sätta på en grimma. Och jag slängde förskräckt moroten på marken när han började nafsa efter den...

Ovido - Quiz & Flashcards