Alla inlägg under september 2008

Av Anna - 20 september 2008 19:59

Lördag och söndag var vi på loppmarknad i Friidrottens hus i Göteborg. 500 bord. Totalt sett sålde vi mer än vi köpte, så det får väl kallas en framgång.


Jag sålde några stickade sockar och vantar, och köpte garn till nya...

Av Anna - 13 september 2008 20:04

Tja, ännu en odlingssäsong är nästan över på koloniområdet, och det är långt ifrån prydligt på vår odlingslott. Snickeriet går framåt med myrsteg, istället för att fixa vindbrädor mm. har vi byggt en liten bod på sensommaren. Samt målat endel inomhus. Det kommer att bli jättefint, om hundra år sådär.

Av Anna - 8 september 2008 19:23

Jamen, jag vet, det rullar tumbleweed genom denna blogg. Visst händer det något ibland, men vem bryr sig? tänker jag. Men i alla fall, här är en bild från i fredags när jag var med jobbet på Liseberg. Tänk att det alltid är så kul att åka Lisebergsbanan.

Av Anna - 7 september 2008 20:14

Dragkamps-VM i Stenungsund. Lerigt, regnigt och lite exotiskt för mig som aldrig sett dragkamp eller dragkampare förut.

Ovido - Quiz & Flashcards