Direktlänk till inlägg 8 september 2008

hallå

Av Anna - 8 september 2008 19:23

Jamen, jag vet, det rullar tumbleweed genom denna blogg. Visst händer det något ibland, men vem bryr sig? tänker jag. Men i alla fall, här är en bild från i fredags när jag var med jobbet på Liseberg. Tänk att det alltid är så kul att åka Lisebergsbanan.

 
 
Ingen bild

Helen

9 september 2008 16:11

Hej,

Lyckliga dig, själva åkte vi till Liseberg en dag då det duggade lite och barnen pep.
Kunde inte lämna dem en stund för att smyga iväg själv och åka bergbanan....
Djup suck.

Barnen blev glada igen så fort vi kom hem.
Kasta grus i bäcken är enligt statistiken MYCKET roligare än Liseberg!

 
Ingen bild

Anna

10 september 2008 17:23

Helen!

Misströsta inte, om några år kommer nog Liseberg att slå "kasta grus i bäcken" även hos barnen. Förresten, Liseberg borde kanske ha någon sån aktivitet för de barn som inte vill åka i pråliga gungor och karuseller, ett ställe där man kan helt enkelt kan äta sand och kasta grus i bäcken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 april 2013 21:10

Äntligen klar med mina hippievantar!

Av Anna - 19 april 2013 18:58

Nackdelen med att sticka med många färger: fästa många trådar......

Av Anna - 4 april 2013 19:22

Ännu ett par, jag har ändrat lite men är fortfarande inte nöjd med blomman som är lite fyrkantig. Och tummarna... var kanske bättre enfärgade. ...

Av Anna - 1 april 2013 08:33

Nu har jag fäst alla trådar på mina blommiga vantar... Och kylan håller i sig. ...

Av Anna - 13 januari 2013 09:15

Tre par vantar blev det under julen.

Ovido - Quiz & Flashcards